1. Vragen & Contact | Primavera Reizen
  2. Vouchers
  3. Waarom staat mijn voucher niet meer op Mijn Primavera?

Alle thema's

Waarom staat mijn voucher niet meer op Mijn Primavera?

Wanneer u een terugbetalingsverzoek gedaan heeft voor een voucher met een uitgiftedatum van 31-05-2020 of eerder, dan is uw voucher uit uw account gehaald. Dit heeft te maken met de voorbereidingen van uw terugbetaalverzoek. De terugbetaling wordt binnen 12 maanden na de uitgiftedatum gedaan.

Wanneer uw voucher niet zichtbaar is en de uitgiftedatum van uw voucher ligt na 31-05-2020, dan raden wij u aan om hiervoor contact met ons op te nemen zodat we dit voor u kunnen nakijken.






Was deze vraag nuttig voor u? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor uw hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we u nog niet konden helpen. U bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@primaverareizen.nl en we zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heeft u uw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag. 

Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden

Telefoon

U kunt ons in Nederland bellen op 010-2452555 (lokaal tarief).

Belt u vanuit het België? Bel dan 03 808 50 40.

E-mail

U kunt via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met uw vraag.

Stuur een e-mail

Mijn Primavera

Altijd controle op uw boeking. Bekijk de documenten en betaal de vakantie online. 

Ga naar Mijn Primavera

Reisinformatie

Alles wat u moet weten om met een gerust gevoel uw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

Bekijk reisinformatie

Voorboeking

Heeft u al een vakantie voor het komende seizoen op het oog? Maak dan nu een voorboeking.

Ga naar het voorboekingsformulier

Social Media

Het antwoord op uw vraag niet gevonden bij de veelgestelde vragen? U kunt ook uw vraag stellen via Facebook.

Brochure

Helaas hebben wij vanwege alle ontwikkelingen rondom de Covid-19 geen winterbrochure 2020/2021 kunnen uitbrengen.

U kunt ons laatste zomer magazine online hier bekijken.

Meer informatie

Heeft u uw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag. 

Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden

Telefoon

U kunt ons in Nederland bellen op 010-2452555 (lokaal tarief).

Belt u vanuit het België? Bel dan 03 808 50 40.

E-mail

U kunt via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met uw vraag.

Stuur een e-mail

Mijn Primavera

Altijd controle op uw boeking. Bekijk de documenten en betaal de vakantie online. 

Ga naar Mijn Primavera

Reisinformatie

Alles wat u moet weten om met een gerust gevoel uw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

Bekijk reisinformatie

Voorboeking

Heeft u al een vakantie voor het komende seizoen op het oog? Maak dan nu een voorboeking.

Ga naar het voorboekingsformulier

Social Media

Het antwoord op uw vraag niet gevonden bij de veelgestelde vragen? U kunt ook uw vraag stellen via Facebook.

Brochure

Helaas hebben wij vanwege alle ontwikkelingen rondom de Covid-19 geen winterbrochure 2020/2021 kunnen uitbrengen.

U kunt ons laatste zomer magazine online hier bekijken.

Meer informatie