1. Vragen & Contact | Primavera Reizen
  2. Vouchers
  3. Krijg ik een nieuwe voucher als mijn vakantie wordt geannuleerd en ik die heb betaald met een voucher?

Alle thema's

Krijg ik een nieuwe voucher als mijn vakantie wordt geannuleerd en ik die heb betaald met een voucher?

Nee, wanneer uw vakantie niet door kan gaan wegens corona krijgt u niet (weer) een voucher. 

Op het moment dat uw vakantie helaas weer wordt geannuleerd in verband met het coronavirus bieden wij u altijd 
twee opties aan: omboeken of kosteloos annuleren. U kunt dus zelf uw vakantie omboeken of uw vakantie kosteloos annuleren. 

Uitzondering: wanneer u uw vakantie omboekt naar een goedkopere vakantie en u had al meer betaald dan de nieuwe reissom? Dan ontvangt u voor het verschil tussen de oude en nieuwe reissom een voucher. Vanaf 3 maanden na de uitgiftedatum van dit type voucher kunt u uw voucher terugvragen.



Was deze vraag nuttig voor u? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor uw hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we u nog niet konden helpen. U bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@primaverareizen.nl en we zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heeft u uw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 09.00 uur t/m 17.30 uur
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden

Telefoon

U kunt ons bellen op 010-2452555 (lokaal tarief).

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

E-mail

U kunt via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met uw vraag.

Stuur een e-mail

Mijn Primavera

Altijd controle op uw boeking. Bekijk de documenten en betaal de vakantie online. 

Ga naar Mijn Primavera

Reisinformatie

Alles wat u moet weten om met een gerust gevoel uw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

Bekijk reisinformatie

Voorboeking

Heeft u al een vakantie voor het komende seizoen op het oog? Maak dan nu een voorboeking.

Ga naar het voorboekingsformulier

Social Media

Het antwoord op uw vraag niet gevonden bij de veelgestelde vragen? U kunt ook uw vraag stellen via Facebook.

Brochure

Helaas hebben wij vanwege alle ontwikkelingen rondom de Covid-19 geen winterbrochure 2020/2021 kunnen uitbrengen.

U kunt ons laatste zomer magazine online hier bekijken.

Meer informatie

Heeft u uw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 09.00 uur t/m 17.30 uur
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden

Telefoon

U kunt ons bellen op 010-2452555 (lokaal tarief).

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
E-mail

U kunt via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met uw vraag.

Stuur een e-mail

Mijn Primavera

Altijd controle op uw boeking. Bekijk de documenten en betaal de vakantie online. 

Ga naar Mijn Primavera

Reisinformatie

Alles wat u moet weten om met een gerust gevoel uw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

Bekijk reisinformatie

Voorboeking

Heeft u al een vakantie voor het komende seizoen op het oog? Maak dan nu een voorboeking.

Ga naar het voorboekingsformulier

Social Media

Het antwoord op uw vraag niet gevonden bij de veelgestelde vragen? U kunt ook uw vraag stellen via Facebook.

Brochure

Helaas hebben wij vanwege alle ontwikkelingen rondom de Covid-19 geen winterbrochure 2020/2021 kunnen uitbrengen.

U kunt ons laatste zomer magazine online hier bekijken.

Meer informatie