Bel ons vanuit NL op 010-2452555
Bel ons vanuit BE op 03 808 50 40

Hotel Auramar - Halfpension

terug
maandag 2 november, 8 dagen, 1 persoon, Halfpension

Dan kunnen wij de juiste prijs tonen!

 Verberg prijsinformatie
 Toon prijsinformatie

Ervaringen

Beoordelingen

Er zijn 23 beoordelingen voor Hotel Auramar - Halfpension ontvangen. Deze beoordelingen zijn persoonlijke ervaringen van klanten die met Primavera Reizen op vakantie zijn geweest.

Twee dagen na terugkomst worden klanten automatisch per e-mail uitgenodigd om hun ervaringen met ons te delen. Wij plaatsen alleen reacties die betrekking hebben op de accommodatie.

De gemiddelde waardering van deze accommodatie is:

7,5
Kamer
6,4
Maaltijden
7,5
Vakantie algemeen
7,3
Overige faciliteiten
7,3
Prijs/kwaliteit
7,7
Ligging
8,9
Personeel
7,6
Zwembad
7,5
  1. Door:
    anoniem
    Periode:
    februari 2020
    Gezelschap:
    Stel
    7,3
    Kamer
    6,0
    Ligging
    9,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    6,0
    Personeel
    8,0
    Prijs/kwaliteit
    8,0
    Vakantie algemeen
    6,0
    Onze eerste indruk bij aankomst was dat we in een gedateerd hotel verblijven die nodig aan renovatie toe is. We zaten in een kamer die op het oosten gesitueerd was waar geen straaltje zon binnen kwam. We hadden een balkon maar geen zon. De 2e dag na aankomst zijn we naar de receptie gegaan en gevraagd om een ander kamer die beter gesitueerd lag, geen probleem middags kregen we een andere kamer. Kamers werden goed schoongemaakt. Het eten zowel bij het ontbijt als diner was goed, zowel diversiteit als kwaliteit. Het personeel was zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Het is een groot hotel met verschillende vleugels en loopafstanden over het algemeen ver met veel trappen i.v.m. hoogte verschil. We hebben al met al een prima verblijf gehad in het hotel.
  2. Door:
    anoniem
    Periode:
    februari 2020
    Gezelschap:
    Anders
    4,3
    Kamer
    3,0
    Ligging
    6,0
    Maaltijden
    4,0
    Overige faciliteiten
    4,0
    Personeel
    3,0
    Prijs/kwaliteit
    5,0
    Vakantie algemeen
    5,0
    Het is voor mij dit keer niet goed bevallen. Ben meer dan 15 keer in dit hotel geweest All geboekt bij de papieren HP. De kamer die als voorkeur aangegeven niet gekregen. Is ook geen garantie dat weet ik al heel lang. Maar als je zo vaak in dit hotel ben geweest mag het wel. Het weekend veel Spanjaren wat een volk (drinken en heel veel overlast). Ben ook van het eten behoorlijk ziek geweest. Mosselen.
  3. Door:
    Fam Goudbeek
    Periode:
    februari 2020
    Gezelschap:
    Stel
    8,1
    Kamer
    7,0
    Ligging
    10,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    7,0
    Personeel
    9,0
    Prijs/kwaliteit
    8,0
    Vakantie algemeen
    8,0
    Prijs en ligging goed, kamerservice goed, handdoeken en toebehoren uitstekend, wifi in lobby zeer slecht voor oudere mensen vaak probleem en geen vakkundig personeel hiervoor, dit is het enige minpunt. Weekends zeer druk met spaanse aanbiedings gasten wat soms storend met avond eten is en in koffiebars bediening met eten is klasse zowel ontbijt als diner prachtige lokatie als je goed ter been bent voor ons goed geslaagd.
  4. Door:
    anoniem
    Periode:
    januari 2020
    Gezelschap:
    Anders
    7,9
    Kamer
    5,0
    Ligging
    10,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    8,0
    Personeel
    7,0
    Prijs/kwaliteit
    9,0
    Vakantie algemeen
    8,0
  5. Door:
    anoniem
    Periode:
    januari 2020
    Gezelschap:
    Anders
    9,0
    Kamer
    8,0
    Ligging
    10,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    8,0
    Personeel
    10,0
    Prijs/kwaliteit
    10,0
    Vakantie algemeen
    9,0
    Prima service, prachtige ligging, ruime kamer.
  6. Door:
    anoniem
    Periode:
    januari 2020
    Gezelschap:
    Stel
    6,3
    Kamer
    6,0
    Ligging
    3,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    8,0
    Personeel
    8,0
    Prijs/kwaliteit
    6,0
    Vakantie algemeen
    5,0
    Hotel sterk verouderd. Kranen van het bad vallen van de muur, vocht in bad en je kan er haast niet op zitten. Nabij de eetzaal naar de wc. Wij zaten in gebouw twee. Naar de eetzaal zeer ver met hinder van veel trappen. Toen we aan kwamen deed de arcio niks, ben naar de receptie gegaan dat gemeld maar ze stonden gewoon uit te lachen. De hostes van Primavera moest de volgende dag hun zelf aan sporen om dat te maken. Tot 2 keer niet in de kamer wegens dat het slot kapot was. Ben er 4 weken geweest soms moest een trap tegen de deur om het slot open te krijgen. Wij zullen daar nooit meer komen, wat een oud gebouw.
  7. Door:
    anoniem
    Periode:
    november 2019
    Gezelschap:
    Anders
    7,7
    Kamer
    7,0
    Ligging
    9,0
    Maaltijden
    6,0
    Overige faciliteiten
    8,0
    Personeel
    7,0
    Prijs/kwaliteit
    9,0
    Vakantie algemeen
    8,0
    Het hotel ligt op een goede locatie, direct aan het strand. De oude stad is ook goed te bereiken via het strand. De kamers zijn verouderd, mijn kamer stonk naar schimmel, de badkamer was ook niet goed schoongemaakt, veel schimmelresten. Het uitzicht was mooi, op zee, maar door rokende andere gasten werd de lucht aardig verpest. 's Nachts werd je wakker door lawaaierige dronken Engelsen, die aan je deur kloppen en schreeuwen.
  8. Door:
    anoniem
    Periode:
    september 2019
    Gezelschap:
    Vrienden
    6,0
    Kamer
    5,0
    Ligging
    8,0
    Maaltijden
    6,0
    Overige faciliteiten
    7,0
    Personeel
    6,0
    Prijs/kwaliteit
    4,0
    Vakantie algemeen
    6,0
    Het hotel is aan een opknapbeurt toe. Kamer armoedig en vies. Erg duur t.o.v. de kwaliteit.
  9. Door:
    anoniem
    Periode:
    juni 2019
    Gezelschap:
    Stel
    7,0
    Kamer
    6,0
    Ligging
    9,0
    Maaltijden
    7,0
    Overige faciliteiten
    6,0
    Personeel
    7,0
    Prijs/kwaliteit
    6,0
    Vakantie algemeen
    6,0
    Zwembad
    9,0
    Zeer oud hotel waar heel veel mis mee is. Het hotel heeft een al inclusieve concept dat wij niet hadden. Er wordt bij half pension geen rekening gehouden met gasten. Er wordt je dan niets anders aangeboden dan wat bij al inclusive gasten geschonken word. Ook is het hotel niet geschikt voor minder validen.
  10. Door:
    G.GREFEN
    Periode:
    mei 2019
    Gezelschap:
    Stel
    6,4
    Kamer
    5,0
    Ligging
    8,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    6,0
    Personeel
    7,0
    Prijs/kwaliteit
    7,0
    Schoonmaak
    4,0
    Vakantie algemeen
    7,0
    Zwembad
    6,0
    Kamer is erg gedateerd. En slecht onderhouden. Piept en kraakt. Slechte beeldkwaliteit op de televisie.
  11. Door:
    anoniem
    Periode:
    april 2019
    Gezelschap:
    Stel
    8,6
    Kamer
    8,0
    Ligging
    10,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    9,0
    Personeel
    9,0
    Prijs/kwaliteit
    8,0
    Vakantie algemeen
    8,0
    Wij hebben een prima vakantie gehad mede door ons verblijf in het Auramar resort wat ik al kende uit een eerder verblijf van twee maanden. De ligging van het resort is echt geweldig met vriendelijk en service gericht personeel. Door de ingezette renovatie van de kamers word dit resort een toplocatie om te verblijven.
  12. Door:
    anoniem
    Periode:
    maart 2019
    Gezelschap:
    Stel
    6,8
    Kamer
    5,0
    Ligging
    10,0
    Maaltijden
    6,0
    Overige faciliteiten
    6,0
    Personeel
    6,0
    Prijs/kwaliteit
    8,0
    Schoonmaak
    6,0
    Vakantie algemeen
    7,0
    Zwembad
    7,0
    Goede locatie.
  13. Door:
    anoniem
    Periode:
    februari 2019
    Gezelschap:
    Stel
    9,4
    Kamer
    8,0
    Ligging
    10,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    10,0
    Personeel
    10,0
    Prijs/kwaliteit
    10,0
    Vakantie algemeen
    10,0
    Prima hotel zeker aan te bevelen. Het eten kon wat gevarieerder zijn maar er was voor ieder wat wils. Het is ten slotte geen 5-sterren hotel. Personeel in restaurant was heel vriendelijk, zou er zeker nog een keer terug gaan.
  14. Door:
    Goudbeek
    Periode:
    februari 2019
    Gezelschap:
    Stel
    8,3
    Kamer
    6,0
    Ligging
    10,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    8,0
    Personeel
    10,0
    Prijs/kwaliteit
    8,0
    Vakantie algemeen
    8,0
    Kamer was wat sober, geen ventilatie mogelijk. Handdoeken, bedlinnen uitstekend verzorgd. Dagelijkse schoonmaak netjes. Eten was goed, dagelijkse variatie van groente was wat eentonig, wel kwaliteit en verzorgd. Keuze vlees, vis en ontbijt zeer goed. Personeel uitstekend, behulpzaam vriendelijk. Is een overweging voor herhaling voor ons.
  15. Door:
    anoniem
    Periode:
    januari 2019
    Gezelschap:
    Stel
    8,1
    Kamer
    8,0
    Ligging
    9,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    8,0
    Personeel
    8,0
    Prijs/kwaliteit
    8,0
    Vakantie algemeen
    8,0
    Wij zijn al drie keer geweest in dit hotel en hebben het de eerste en laatste keer prima naar ons zin gehad, de tweede keer hebben we het koud gehad en was er geen windscherm langs de galerij en hadden we totaal geen uitzicht ergens naar toe. Hadden nu een voorkeur gevraagd maar niet gekregen. Voor terug kerende mensen zou dit moeten kunnen.


Uw reisgezelschap

Vul hier het reisgezelschap in waarmee u op reis zult gaan. Als er kinderen meereizen hebben we daarvan de geboortedatum nodig. Reist u met een grotere groep in meerdere kamers, kies dan in de prijstabel meerdere keren een kamertype. Al uw kamers komen dan samen in één boeking en de hele groep wordt op dezelfde vlucht ingedeeld.

Volwassenen (vanaf 17 jaar)
Kinderen (2 t/m 16 jaar)
Baby's (tot 2 jaar)