Covid Comfort

  1. Home
  2. Corona
  3. Covid Comfort
  • Uitstekende service
  • Al 30 jaar uw Portugal specialist
  • Scherp geprijsd
  • Nederlandssprekende reisleiding

Vertrek onbezorgd op vakantie dankzij Covid Comfort!

Boek zonder zorgen uw volgende reis

Wij bieden de volgende garanties voor uw vakantie:

  • Geldteruggarantie: Kijkt u er al naar uit om uw volgende vakantie te plannen, maar bent u bang dat u uw geld niet terugkrijgt bij een aangepast reisadvies? Hebt u al een voucher en wilt u, bij een annulering door COVID-19, niet nogmaals een voucher ontvangen? Om u een zorgeloze aanloop naar uw vakantie te bezorgen, bieden wij vanaf nu de geldteruggarantie aan voor nieuwe boekingen.
  • Omruilgarantie: Als u merkt dat u nog niet toe bent aan vakantie, of graag meer zekerheid wil door de vakantie alvast te verzetten, maak dan gebruik van onze Omruilgarantie. U kunt uw vakantie zelf omboeken via uw Mijn Primavera account, mits uw boeking aan de omboekvoorwaarden voldoet. Dit kan standaard gratis tot 6 weken voor vertrek, maar u kunt er ook voor kiezen om voor €20 per persoon onze Premium Omruilgarantie aan te schaffen, dan kunt u omboeken tot 2 weken voor vertrek!
  • 24/7 bereikbaar: Op de meeste bestemmingen is Nederlandse reisleiding aanwezig. Is er geen reisleiding, dan wordt u opgevangen door een lokale vertegenwoordig(st)er van Primavera Reizen. Hebt u tijdens uw vakantie vragen of opmerkingen, dan kunt u de reisleiding tijdens werktijden altijd bellen. Daarnaast zijn zij 24 uur per dag beschikbaar voor noodgevallen. Kortom: De Primavera Reizen Reisleiding is er echt voor u
  • Repatriëringsgarantie: De veiligheid van onze klanten is onze hoogste prioriteit. Als u een vakantie incl. vlucht bij ons boekt, wordt u automatisch gedekt door onze repatriëringsgarantie. Mocht het reisadvies tijdens uw  verblijf van positief naar negatief (code oranje) wijzigen, zorgen wij voor een veilige terugreis naar huis.
  • Financiële zekerheid: Primavera Reizen is aangesloten bij SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden). Deze SGR-garantie houdt in dat de consument ervan verzekerd is dat zijn vooruitbetaalde reisgeld wordt terugbetaald als de wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen prestatie niet kan nakomen.