Vragen & contact

De 5 meest gestelde vragen

Wat zijn de bankgegevens van Primavera?
Wilt u de betaling via internetbankieren overmaken, dan kan dit naar het volgende rekeningnummer:

Rabobank te Rotterdam
IBAN: NL85 RABO 0316544736
BIC: RABONL2U

Belangrijk is dat u in de omschrijving uw boekingsnummer vermeld.

Houdt u er rekening mee dat het een aantal dagen duurt voordat de betaling bij ons binnen is.

Hoe stel ik online mijn vakantievraag?
Via ons contactformulier stelt u gemakkelijk uw vakantievraag. Per mail ontvangt u een ontvangstbevestiging met daarin een mailreferentienummer en de verwachtte verwerkingstijd.
Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn voucher en mijn geld terugvragen, wat nu?
Vanaf 6 maanden na de uitgiftedatum van uw voucher kunt u vanaf nu gemakkelijk uw verzoek tot uitbetalen doen via Mijn Primavera. Klik op ‘bekijk jouw voucher’. Onder jouw voucher (waar het bedrag staat) zie je de mogelijkheid voor 'verzoek tot terugbetaling indienen' en vervolgens doorloop je de stappen. Nadat u uw verzoek hebt ingediend, ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging. De terugbetaling van de (resterende) voucherwaarde wordt dan uiterlijk binnen twaalf maanden na de uitgiftedatum van de voucher terugbetaald. Uw (resterende) voucherwaarde is gedurende deze tijd gedekt door SGR.

Als uw voucher nog geen uitgiftedatum heeft van minimaal 6 maanden geleden, dan is het nog niet mogelijk om uw voucher uit te laten betalen. Zodra de uitgiftedatum van uw voucher ook minimaal 6 maanden geleden is, kunt u uw verzoek tot uitbetaling bij ons indienen.


Kan ik een voorboeking maken?
Het is mogelijk om bij Primavera een voorboeking te maken. Neemt u hiervoor contact op via het online voorboekingsformulier.

Zodra wij het ingevulde formulier van u hebben ontvangen neemt Primavera zo snel als mogelijk contact met u op om de voorboeking in orde te maken.


Krijg ik mijn geld terug als mijn vakantie geannuleerd wordt door Corona?
Wanneer uw geboekte vakantie met vertrek vanaf 15 december 2020 en geboekt vanaf 24 september 2020 door ons wordt geannuleerd vanwege het Coronavirus dan heeft u recht op uw geld terug.

Wat zijn de voorwaarden van de geldteruggarantie?

Bij Primavera garanderen wij dat als het reisadvies voor uw vakantiebestemming binnen 2 weken voor vertrek wegens COVID-19 op code rood of oranje staat, u gegarandeerd uw geld terugkrijgt, ook als u betaald hebt met een voucher.

Dit geldt voor vakanties geboekt vanaf 24 september 2020 met vertrek vanaf 15 december 2020. Zelfs wanneer de reisbranche wettelijk gezien alternatieven, zoals vouchers, mag aanbieden, krijgt u met de geldteruggarantie uw betaling binnen twee weken nadat uw reis is geannuleerd teruggestort.

Bekijk hier alle voorwaarden voor de geldteruggarantie.

Waarom geldt de geldteruggarantie niet op mijn vakantie die voor 24 september 2020 geboekt is?
Wij kunnen ons goed voorstellen dat u graag had gezien dat deze regeling ook gold toen u uw boeking maakte. Destijds hebben we voor een andere (noodzakelijke) oplossing gekozen. Dit neemt niet weg dat wij de feedback van onze gasten ter harte hebben genomen. Daarom kiezen wij nu voor deze andere aanpak waarbij wij ons richten op een nieuw seizoen. Met deze aanpak geven wij reizigers het vertrouwen om weer te boeken en voorkomen wij dat zij straks opnieuw een voucher krijgen.

Coronavirus & Vouchers

Accommodatie

Mijn Primavera

Acties

Speciale boekingen

Betalen & Prijzen

Reisdocumenten

Tijdens de vakantie

Na de vakantie

Over Primavera Reizen

Heeft u uw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag. 

Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden

Telefoon

U kunt ons in Nederland bellen op 010-2452555 (lokaal tarief).

Belt u vanuit het België? Bel dan 03 808 50 40.

E-mail

U kunt via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met uw vraag.

Stuur een e-mail

Mijn Primavera

Altijd controle op uw boeking. Bekijk de documenten en betaal de vakantie online. 

Ga naar Mijn Primavera

Reisinformatie

Alles wat u moet weten om met een gerust gevoel uw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

Bekijk reisinformatie

Voorboeking

Heeft u al een vakantie voor het komende seizoen op het oog? Maak dan nu een voorboeking.

Ga naar het voorboekingsformulier

Social Media

Het antwoord op uw vraag niet gevonden bij de veelgestelde vragen? U kunt ook uw vraag stellen via Facebook.

Brochure

Helaas hebben wij vanwege alle ontwikkelingen rondom de Covid-19 geen winterbrochure 2020/2021 kunnen uitbrengen.

U kunt ons laatste zomer magazine online hier bekijken.

Meer informatie

Heeft u uw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag. 

Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden

Telefoon

U kunt ons in Nederland bellen op 010-2452555 (lokaal tarief).

Belt u vanuit het België? Bel dan 03 808 50 40.

E-mail

U kunt via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met uw vraag.

Stuur een e-mail

Mijn Primavera

Altijd controle op uw boeking. Bekijk de documenten en betaal de vakantie online. 

Ga naar Mijn Primavera

Reisinformatie

Alles wat u moet weten om met een gerust gevoel uw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

Bekijk reisinformatie

Voorboeking

Heeft u al een vakantie voor het komende seizoen op het oog? Maak dan nu een voorboeking.

Ga naar het voorboekingsformulier

Social Media

Het antwoord op uw vraag niet gevonden bij de veelgestelde vragen? U kunt ook uw vraag stellen via Facebook.

Brochure

Helaas hebben wij vanwege alle ontwikkelingen rondom de Covid-19 geen winterbrochure 2020/2021 kunnen uitbrengen.

U kunt ons laatste zomer magazine online hier bekijken.

Meer informatie