Geldteruggarantie

Bij een negatief reisadvies

  1. Home
  2. Corona
  3. Geld terug garantie
  • Uitstekende service
  • Al 30 jaar uw Portugal specialist
  • Scherp geprijsd
  • Nederlandssprekende reisleiding

Geldteruggarantie bij negatief reisadvies

Geld terug in het geval van code oranje door Covid-19

Kijkt u er al naar uit om uw volgende vakantie te plannen, maar bent u bang dat u uw geld niet terugkrijgt bij een aangepast reisadvies? Heeft u al een voucher en wilt u, bij een annulering door COVID-19, niet nogmaals een voucher ontvangen? Om u een zorgeloze aanloop naar uw vakantie te bezorgen, bieden wij de Geldteruggarantie aan.

Bij Primavera Reizen garanderen wij uw geld terug, zelfs als het binnen de reisbranche wettelijk is toegestaan om alternatieven aan te bieden, zoals vouchers. Boek met vertrouwen in de wetenschap dat u in aanmerking komt voor onze Geldteruggarantie als:

  • Het reisadvies voor uw bestemming code rood of oranje is binnen twee weken voor vertrek i.v.m. COVID-19.
  • Als er een quarantaineverplichting is.
  • Als uw vakantie is geboekt met een voucher (exclusief groepen van meer dan 15 personen).
  • Dit geldt ook voor last minute vakanties geboekt binnen twee weken voor vertrek.

Met onze Geldteruggarantie, zelfs als u uw vakantie boekt terwijl het huidige reisadvies code rood of oranje is, krijgt u uw betaling binnen twee weken na annulering van uw reis teruggestort.

Waarom vanaf nu de geldteruggarantie?

De voucher was en is een belangrijke en noodzakelijke oplossing tijdens deze wereldwijde pandemie. Door te luisteren naar de wensen van onze klanten kunnen we voor vakanties de geldteruggarantie aanbieden, mede dankzij een goede samenwerking met onze partners.

Uitleg & Voorwaarden

Hoe werkt het?

  1. Als er code oranje of negatief reisadvies wordt afgekondigd voor uw vakantiebestemming en u vertrekt binnen twee weken op vakantie, dan ontvangt u van ons een e-mail.
  2. Ga naar 'Mijn Primavera' en selecteer de vakantie waarvoor negatief reisadvies geldt en waarvan het vertrek binnen twee weken is. Klik op de button 'annuleren' om een volledige terugbetaling te ontvangen.
  3. Volg de stappen in het Mijn Primavera account en bevestig uw bankgegevens.
  4. Uw geld wordt binnen twee weken (na ontvangst van uw bankgegevens) teruggestort.

Let op: het is niet mogelijk om een terugbetaling aan te vragen eerder dan twee weken voor uw vertrek. Als het reisadvies verandert zestien dagen voor vertrek, moet u wachten tot veertien dagen voor vertrek voor u de terugbetaling kunt aanvragen.

Voorwaarden

  • Voor uw geboekte vakantie, met vertrek binnen twee weken, is code oranje van toepassing. Zodra dit voor jouw boeking geldt, ontvangt u van ons hierover een e-mail.
  • Primavera Reizen volgt het reisadvies van Nederland Wereldwijd. Indien het niet mogelijk is om naar uw bestemming te vertrekken, zal u een volledige terugbetaling kunnen aanvragen binnen twee weken voor uw vertrekdatum.
  • De hoofdboeker zal de terugbetaling kunnen aanvragen via Mijn Primavera vanaf twee weken voor de oorspronkelijke vertrekdatum.
  • Primavera Reizen zal het volledig betaalde bedrag terugstorten binnen twee weken na het ontvangen van de bankgegevens van de hoofdboeker.
  • De geldteruggarantie is niet geldig voor groepsreizen v.a. 15 personen