Klachten

Reisinformatie

  1. Home
  2. Reisinformatie
  3. Klachten
  • Uitstekende service
  • Al 30 jaar uw Portugal specialist
  • Scherp geprijsd
  • Nederlandssprekende reisleiding

Klachten

Ontevreden of klachten
Het is noodzakelijk dat u uw klachten over de reis of over uw vakantieverblijf direct meldt aan de receptie van de accommodatie en bij onze reisleiding ter plaatse. Onze reisleiding staat voor u klaar om uw klacht tijdens de vakantie op te lossen. Wanneer er op uw bestemming in Portugal of Spanje geen reisleiding aanwezig is kunt u altijd telefonisch contact met onze reisleiding opnemen. Het telefoonnummer staat vermeld op uw reisbescheiden.

Door deze handelswijze is het meestal mogelijk om direct uw klacht naar wens op te lossen. Achteraf, na thuiskomst is het natuurlijk niet meer mogelijk om problemen op te lossen.


Klachtenformulier noodzakelijk
Wanneer uw klacht ter plaatse niet naar wens wordt opgelost is het noodzakelijk om een klachtenformulier bij onze reisleiding in te vullen. Met dit formulier kunt u, binnen 2 maanden na thuiskomst, uw klacht kenbaar maken. Stuurt u in dat geval uw klachtenformulier, voorzien van een toelichting, per post of per e-mail naar ons toe. Het opsturen van alleen een klachtenformulier zonder verdere toelichting is niet voldoende om uw klacht in behandeling te nemen. Na ontvangst van uw opmerkingen, versturen wij u altijd een ontvangstbevestiging. Een inhoudelijke reactie op uw opmerkingen/klacht geven wij altijd binnen 1 maand.

U kunt uw correspondentie richten aan:

Primavera Reizen
t.a.v. afdeling Customer Support
Postbus 1439
3000 BK Rotterdam
t +31 (0)10 24 52 555
customersupport@primaverareizen.nl
www.primaverareizen.nl

Houdt u er rekening mee dat wanneer klachten op de bestemming niet zijn gemeld en waarvoor geen klachtenformulier is ingevuld, in Nederland niet in behandeling worden genomen.

Wanneer uw klacht betrekking heeft op Primavera Reizen of op het tot stand komen van de boeking, dan kunt u deze uiterlijk binnen 1 maand na het bekend worden van de feiten bij ons indienen.

Na ontvangst van een klacht, voor vertrek, versturen wij geen ontvangstbevestiging. Dit omdat wij binnen 2 weken, of eerder bij kort voor vertrek, uw klacht willen behandelen.

Voor verdere informatie over reisvoorwaarden en uw rechten als reiziger verwijzen wij u naar de ANVR voorwaarden.

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.